Etsy


Tein sen! Perustin oman Etsy-kaupan. Jotain tällaista olen suunnitellut jo pitkään ja Etsyn kautta se tuntui helpoimmalta. Olen vielä ihan aloittelija ja kauppa kaipaa muokkaamista. Bannerikin puuttuu. Tästä se kuitenkin lähtee, ja Etsyssä voi onneksi aloittaa myös ihan pienimuotoisesti.

Super-Annin blogissa on hyvä ohjeistus Etsyn käyttöön, se kannattaa lukea jos paikka ei ole ennestään tuttu. Ostaessasi Etsystä tarvitset luottokortin tai PayPal-tilin, jota voi käyttää myös Visa Electronin kautta. PayPalin käyttö on helppoa ja turvallista, oman kortin nettikäyttö pitää vain ensin hyväksyä omassa nettipankissa.

Jos joku tämän blogin lukijoista haluaa minulta jotain ostaa, myös tilisiirto onnistuu.

Omassa Etsyssäni on nyt vain muutamia tuotteita, mutta tästä se lähtee. Myöhemmin listaan lisää korviksia ja muita koruja. Saa nähdä miten käy, jännää!

Petra

8 kommenttia

  1. oi kivaa : ) pitääkin laittaa talteen tuo sun etsy jos sieltä joskus vaikka jotain itselle löytyisi ^^( toi dinokoru näyttää ihanalta! : D )

    VastaaPoista
  2. Onnea ja tsemppiä uudelle kauppiaalle! :)

    VastaaPoista
  3. Nukke: Mulla on aika kohtuulliset hinnat tuolla eli kannattaa vilkaista. :)

    Elmeri: Kiitos! Nyt odotan vaan jännittyneenä saanko koskaan myytyä mitään. :D

    VastaaPoista
  4. Kilinää kukkaroon nyt vain! (en tiedä saako toivottaa myyntionnea, kalastajille ei saa toivottaa kalaonnea :D) kiva kun linkkasit tuonne etsyneuvoihin. Yks kiva paikka on myös suomalainen Taitomaa. Se ei oo kovin kauaa vielä pyörinyt, mutta on ilmainen ja helppokäyttöinen. Etsyssä on isommat markkinat, mutta Taitomaassa tutun kotoisat :D itselläki siellä tili, mutta en oo vielä kerennyt laittaa myyntiin mitään, hyi minä :)

    VastaaPoista
  5. Jenni: Break a leg sitten vaan. :-D Saa nähdä miten käy, vähän jännittää kun oon niin aloittelija. Kiitos kun vinkkasit tuosta Taitomaasta, pitääpä tutustua!

    VastaaPoista
  6. Jeeei, nuo korvikset on mun! ;) Ihanatihanatihanat! Katoin niitä jo aikaisemmin... ;)
    Onnea kauppiasuralle ;)

    VastaaPoista
  7. Pammu: Oi mahtavaa, oot mun eka ostaja! :D Yllätyin äsken iloisesti kun oli sähköpostiin tullut ilmoitus. Kiitos kiitos! Lähetän nuo heti huomenna. :)

    VastaaPoista
  8. Joutsen koru aivan ihana. Harmi vain ettei ole mulla vielä etsy tiliä ja kun äiti vielä hoitaa kortti asiat ;) .

    VastaaPoista