Hyllykkö


Onko String Pocket-hylly Marimekon purkeilla ja astioilla blogiklisee vai blogiklisee? Oli miten olin, minä RAKASTAN omaani. Hyllyn olen itse asiassa omistanut jo pidemmän aikaa, mutta se on odottanut laatikossaan muuttoa. Suunnittelin laittavani sen sitten uuden asunnon keittiöön. Asunnonetsimisprojekti on laitettu kuitenkin ainakin kesän ajaksi tauolle ja tänään päätin etten jaksa enää odottaa vaan haluan hyllyn seinälle jo nyt.


Ja hienostihan se siihen sopii! Purkkejakin on kertynyt jo ihan sopiva kokoelma. Vielä kun löytäisin keltaisen raitapurkin kohtuuhintaan sinisen ja punaisen kaveriksi.


Petra

Ps. Käsitöiden suhteen olen viettänyt hiljaiseloa viime aikoina. Olen kuitenkin täyttänyt päätäni hääideoilla mm. Pinterestin ihmeellisessä maailmassa ja aktivoitunut pinnailemaan. Jos jotakuta kiinnostaa niin linkki boardiini tässä!

5 kommenttia

  1. Oli nyt miten oli niin kaunis se on silti. Itsellä myös hankintalistalla...tuossa oli jo rahatkin kasassa, mutta sitten laitoin ne menemään yhteiseen perhe-elämykseen. Tuntuu, että joudun jatkuvasti miettimään, että ostanko jonkin tavaran/kalusteen vai laitanko rahat elämykseen ja elämys voittaa aina. Materiaali on kaunista ei sitä voi kieltää ja siitä saa iloa pitkään, kun saa jotakin mistä on haaveillut..elämyksen voi jakaa ja kai se siksi tuntuu aina paremmalle vaihtoehdolle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta puhut! :) Itsekin oon pyrkinyt yhä enemmän "vähemmän mutta parempaa"-mentaliteettiin ostelussa. Hyllyn kanssa oli aikanaan tuuria kun sain arvonnasta voitetulla lahjakortilla katettua suuren osan hinnasta.

      Poista
  2. Oli klisee tai ei, mutta ihanalta näyttää! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihailen sitä aina uudestaan kun menen keittiöön. :)

      Poista
  3. Tahdon myös purkeilla täytetyn klisee hyllyn, sen verren hienon näkönen! :D

    VastaaPoista