Cheese of cake

Lauantaina vietettiin Ravintolapäivää täällä Lappeenrannassakin.Olin leiponut bravuuriani juustokakkua, jota valmistin viime elokuussakin samaiseen päivään! Lisäksi olin tehnyt feta-tomaattipiirakkaa ja poropiirakkaa. Kaikki ruuat sain myytyä ja sääkin suosi! Olin vähän epätoivoinen viikolla kun säätiedotus näytti mitä sattuu, mutta loppujenlopuksi ei satanut ja aurinkokin paistoi. Kahvilassa kävi muutamia samoja asiakkaita kuin viime elokuussa, ja kysyivät (toiveikkaasti) juustokakusta "onks tää sitä samaa ku viime vuonna?" :D Kakku on selkeesti tehnyt lähtemättömän vaikutuksen! Paikallislehtikin kävi haastattelemassa ja tänää nettisivuilla luki "Cheese of caken juustokakku on jo käsite" :D 

 

 
Olin koristellut lautaset ja mukit erilaisilla teksteillä ja teipeillä, äiti sanoi ettei näitä raaski heittää roskiin, heh! Piti ottaa itse tilaisuudesta enemmän kuvia mutta ei siinä sitten paljon ehtinyt kuvailemaan kun lähes koko ajan oli asiakkaita. Viimeisille asiakkaille piti myydä pelkkää juomaa, kun kaikki muut olivat jo loppu. Tämän jälkeen lähdin kisakatsomoon katsomaan Suomen peliä (joka ei mennyt niin hyvin), jonka jälkeen PMMP:n keikalle ja illalla oli vielä Euroviisut! Superpäivän lopuksi oli kyllä aika väsynyt olo :D 

Mitähän sitä seuraavana Ravintolapäivänä keksisi?

Instagramkuvat minä, muut kuvat täältä

// Roosa

8 kommenttia

  1. Näyttääpä herkulliselta! Kauniisti olet kyllä esillepanoon ja astioihinkin panostanut :)

    VastaaPoista
  2. Wau, ihanat tarjottavat :) Olen itsekin miettinyt ravintolapäivään osallistumista.

    VastaaPoista
  3. Ihanalta näyttää! Herkullisen näköiset tarjottavat, ja kaunis koko esillepano astioita myöten. :) Ja mahtavaa et oli jo vakiasiakkaita!

    VastaaPoista
  4. Nyt pitäisi ehdottomasti saada sen juustokakun ohje :)

    VastaaPoista
  5. Näyttää ja kuulostaa kivalta! :)

    VastaaPoista
  6. Nam, ei pitäisi katsella näitä kuvia nälkäisenä :D

    VastaaPoista
  7. Voi nam! Just tällaiseen ravintolaan minä haluaisin ravintolapäivänä eksyä.

    VastaaPoista